Voor professionals

Het samenwerkingsverband is een ontmoetingsplaats voor professionals in het onderwijs. Ondersteuningscoördinatoren, trajectbegeleiders, leraren en IB'ers kunnen bij ons terecht met vragen over wat er mogelijk is voor ondersteuning aan individuele leerlingen en groepen leerlingen.
Het samenwerkingsverband organiseert ook bijeenkomsten, cursussen en trainingen voor diverse groepen professionals.
Algemene uitleg en onze uitgangspunten vindt u op het tabblad 'Passend Onderwijs in onze regio' op deze website.

Sociale kaart
De sociale kaart van Zuid-Kennemerland biedt een overzicht van organisaties, hulpverleningsinstanties en andere initiatieven die in onze regio hulp bieden aan de leerlingen in het voortgezet onderwijs, hun ouders en docenten. Deze kaart wordt regelmatig bijgesteld. Hebt u opmerkingen, aanvullingen, verbeteringen of veranderingen, mail ons dan. Ook nieuwe organisaties die op de kaart willen, kunnen dat melden.